VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4562 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Długość od 4562 mm do 4657 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet elementy skórzane 2016 - 2017 Standard
Lakier specjalny 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Zawieszenie sportowe 2016 - 2017 Standard
Interfejs Bluetooth 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna w skórze i dźwignia zmiany biegów w skórze 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 640 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
System nawigacji satelitarnej Discover Media z dotykowym ekranem (6,5) 2016 - 2017 Standard
Mapa nawigacji satelitarnej - Europa 2016 - 2017 Standard
Gniazdo multimedialne AUX-IN z USB oraz możliwością podłączenia urządzeń typu iPod 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Gniazdo USB i AUX-in 2016 - 2017 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 89 490 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 88 990 PLN
maj 2015 - październik 2015 87 990 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BlueMotion Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Inne wersje vii-variant-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.