VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna) (2014)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2014 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4562 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Długość od 4562 mm do 4657 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1350 kg
Masa całkowita 1880 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2014 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2014 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2014 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2014 Standard
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2014 Standard
Dywaniki - wykładzina 2014 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2014 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - chromowane 2014 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu telefonu GSM 2014 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

marzec 2014 - grudzień 2014 91 710 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Perfectline DSG Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Inne wersje vii-variant-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.