VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna) (2013 - 2015)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4562 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Długość od 4562 mm do 4657 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1329 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Boczne poduszki powietrzne - tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 610 PLN
Szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2015 Standard (w pakiecie) 630 PLN
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2015 Standard (w pakiecie) 4 340 PLN
Pakiet zimowy 2015 Standard (w pakiecie) 1 160 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2015 Standard (w pakiecie) 720 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Zawieszenie sportowe 2015 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Automatyczne światła drogowe - Light Assist 2015 Standard (w pakiecie) 670 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

listopad 2014 - maj 2015 82 890 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 81 890 PLN
październik 2013 - grudzień 2013 80 790 PLN
kwiecień 2013 - wrzesień 2013 80 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant I 122KM (benzyna)

Inne wersje vii-variant-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.