VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna) (2013 - 2015)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4562 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Długość od 4562 mm do 4657 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1297 kg
Masa całkowita 1830 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Boczne poduszki powietrzne - tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 610 PLN
Szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2015 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Pakiet zimowy 2015 Standard (w pakiecie) 1 160 PLN
Pakiet czujnik deszczu 2015 Standard (w pakiecie) 520 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2015 Standard
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Zawieszenie sportowe 2015 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Automatyczne światła drogowe - Light Assist 2015 Standard (w pakiecie) 670 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

listopad 2014 - maj 2015 74 990 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 74 090 PLN
kwiecień 2013 - grudzień 2013 73 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Kombi Variant I 105KM (benzyna)

Inne wersje vii-variant-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.