VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel) (2009 - 2010)

VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

Długość 4534 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1495 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Szuflady pod siedzeniami kierowcy i pasażera 2010 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2010 Standard
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2010 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia w oponach 2010 Standard
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Lakier perłowy 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Lakier uni 2010 Standard (indywidualny)
ESP 2010 Standard (indywidualny)
Kierownica 3-ramienna 2010 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

maj 2010 - grudzień 2010 88 640 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 88 940 PLN
wrzesień 2009 - grudzień 2009 88 040 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Comfortline Kombi Variant 140KM (diesel)

Inne wersje vi-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.