VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel) (2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 186 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant osiąga moment obrotowy 230 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant wynosi około 3,9 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,9 s
Prędkość maksymalna 186 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Długość 4534 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1445 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2013 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2013 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2013 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2013 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2013 Standard
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2013 Standard (w pakiecie) 1 420 PLN
Dywaniki - wykładzina 2013 Standard
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2013 Standard (w pakiecie) 370 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2013 Standard
Hak holowniczy - demontowalny 2013 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

marzec 2013 - czerwiec 2013 71 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline CityLine Kombi Variant 90KM (diesel)

Inne wersje vi-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.