VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel) (2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(12 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Długość 4534 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1445 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Spryskiwacze lamp przednich 2013 Standard
Kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy 2013 Standard
Fotele przednie - podgrzewane 2013 Standard
Komputer pokładowy MFA Plus 2013 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2013 Standard
Tempomat 2013 Standard (indywidualny)
Składane oparcie siedzenia pasażera 2013 Standard
Kierownica skórzana, 3-ramienna 2013 Standard (indywidualny)
Fotele przednie - sportowe 2013 Standard
Fotele przednie z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego 2013 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

marzec 2013 - czerwiec 2013 78 990 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM (diesel)

Inne wersje vi-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.