VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna) (2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Długość 4534 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1394 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2013 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2013 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2013 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2013 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2013 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2013 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2013 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2013 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - chromowane 2013 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2013 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

marzec 2013 - czerwiec 2013 76 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM (benzyna)

Inne wersje vi-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.