VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Długość 4534 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1426 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 30 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 90 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 40 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 150 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 50 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 100 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 4 100 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 420 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

grudzień 2012 - czerwiec 2013 85 090 PLN
lipiec 2012 - listopad 2012 83 990 PLN
wrzesień 2011 - lipiec 2012 83 190 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 82 390 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 80 740 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 81 940 PLN
wrzesień 2009 - grudzień 2009 81 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Inne wersje vi-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?