VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna) (2009 - 2010)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Długość 4534 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1409 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2010 Standard
Czujnik ciśnienia w oponach 2010 Standard
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Lakier perłowy 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Lakier uni 2010 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana Vienna 2010 Standard
Lakier specjalny 2010 Standard (w pakiecie) 480 PLN
Kierownica wielofunkcyjna III, pakiet 2010 Standard (w pakiecie) 2 020 PLN
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2010 Standard (w pakiecie) 3 590 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

maj 2010 - grudzień 2010 75 740 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 77 440 PLN
wrzesień 2009 - grudzień 2009 76 640 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (benzyna)

Inne wersje vi-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?