VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant

Generacja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 59 do 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant wynosi od 80 do 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 186 do 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,4 do 12,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant osiąga moment obrotowy od 132 do 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant w zależności od wersji silnika, waha się od 3,9 do 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant

Silniki benzynowe
(2013) VI 1.4 TSI Comfortline CityLine Kombi Variant 122KM
(2013) VI 1.4 TSI Highline CityLine Kombi Variant 122KM
(2013) VI 1.4 TSI Highline CityLine DSG Kombi Variant 122KM
(2013) VI 1.2 TSI Comfortline CityLine Kombi Variant 105KM
(2013) VI 1.2 TSI Trendline CityLine Kombi Variant 105KM
(2013) VI 1.4 Trendline CityLine Kombi Variant 80KM
(2009 - 2010) VI 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 160KM
(2009 - 2010) VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Highline Kombi Variant 160KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Highline DSG Kombi Variant 160KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 122KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Highline Kombi Variant 122KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Highline DSG Kombi Variant 122KM
(2009 - 2013) VI 1.4 TSI Trendline Kombi Variant 122KM
(2009 - 2010) VI 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM
(2009 - 2013) VI 1.2 TSI BlueMot. Comfortline Kombi Variant 105KM
(2009 - 2013) VI 1.2 TSI BlueMot. Trendline Kombi Variant 105KM
(2009 - 2013) VI 1.2 TSI Comfortline Kombi Variant 105KM
(2009 - 2013) VI 1.2 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 105KM
(2009 - 2010) VI 1.2 TSI Highline Kombi Variant 105KM
(2009 - 2010) VI 1.2 TSI Highline DSG Kombi Variant 105KM
(2009 - 2013) VI 1.2 TSI Trendline Kombi Variant 105KM
(2009 - 2010) VI 1.2 TSI Trendline DSG Kombi Variant 105KM
(2009 - 2010) VI 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM
(2009 - 2010) VI 1.6 Highline Kombi Variant 102KM
(2009 - 2010) VI 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM
(2009 - 2013) VI 1.4 Trendline Kombi Variant 80KM

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kombi VI Variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.