VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R16
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1399 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy zależnie od prędkości- Servotronic 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2008 - 2009 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

październik 2008 - luty 2009 83 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Sportline Kombi Variant 140KM (diesel)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.