VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R16
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 2040 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2009 Standard (w pakiecie) 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2009 Standard (w pakiecie) 3 650 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Zawieszenie wzmocnione, podwyższone 2009 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
ESP 2009 Standard (w pakiecie) 1 020 PLN
Pakiet zimowy I 2009 Standard (w pakiecie) 2 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

maj 2009 - grudzień 2009 94 940 PLN
luty 2009 - maj 2009 89 990 PLN
październik 2008 - luty 2009 87 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant 140KM (diesel)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.