VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1394 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
ESP 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 5 500 PLN
Kierownica 3-ramienna 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z tyłu, 3-punktowe, bezwładnościowe 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lusterka make-up w osłonach p/słonecznych, podświetlane 2007 - 2008 Standard
Fotel pasażera - manualna regulacja wysokości 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2007 - 2008 Standard
Pakiet zimowy I 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2007 - 2008 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

lipiec 2007 - maj 2008 85 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline DSG Kombi Variant 105KM (diesel)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?