VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1278 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2009 Standard (w pakiecie) 930 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2009 Standard (w pakiecie) 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2009 Standard (w pakiecie) 3 650 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Zawieszenie wzmocnione, podwyższone 2009 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
ESP 2009 Standard (w pakiecie) 1 020 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 64 240 PLN
luty 2009 - maj 2009 60 890 PLN
październik 2008 - luty 2009 58 990 PLN
lipiec 2007 - październik 2008 66 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.