VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1278 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2009 Standard (w pakiecie) 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2009 Standard (w pakiecie) 3 650 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Zawieszenie wzmocnione, podwyższone 2009 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
ESP 2009 Standard (w pakiecie) 1 020 PLN
Pakiet zimowy I 2009 Standard (w pakiecie) 2 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 69 640 PLN
luty 2009 - maj 2009 66 090 PLN
październik 2008 - luty 2009 64 090 PLN
lipiec 2007 - październik 2008 71 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?