VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1278 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2009 Standard (w pakiecie) 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2009 Standard (w pakiecie) 3 650 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Zawieszenie wzmocnione, podwyższone 2009 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
ESP 2009 Standard (w pakiecie) 1 020 PLN
Pakiet zimowy I 2009 Standard (w pakiecie) 2 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 69 640 PLN
luty 2009 - maj 2009 66 090 PLN
październik 2008 - luty 2009 64 090 PLN
lipiec 2007 - październik 2008 71 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Comfortline Kombi Variant 102KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.