VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 920 PLN
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2007 - 2008 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy zależnie od prędkości- Servotronic 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2007 - 2008 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

lipiec 2007 - maj 2008 75 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Trendline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.