VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,4 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,4 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1354 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy zależnie od prędkości- Servotronic 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2008 - 2009 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

październik 2008 - luty 2009 73 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Kombi Variant 160KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.