VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 220 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1376 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2008 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard (w pakiecie) 5 400 PLN
Oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem i otworem na długie przedmioty 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Kierownica wielofunkcyjna III, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 1 810 PLN
Dysk twardy 30 GB 2008 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD 2008 Standard
Zmieniarka płyt CD 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Siatka na bagaż w bagażniku 2008 Standard (w pakiecie) 120 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

lipiec 2007 - październik 2008 92 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 140KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?