VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1331 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy zależnie od prędkości- Servotronic 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 810 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

październik 2008 - luty 2009 76 290 PLN
maj 2008 - październik 2008 83 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.