VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 920 PLN
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy zależnie od prędkości- Servotronic 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2007 - 2008 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

lipiec 2007 - maj 2008 83 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant 122KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?