VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2009 Standard (w pakiecie) 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2009 Standard (w pakiecie) 3 650 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Zawieszenie wzmocnione, podwyższone 2009 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
ESP 2009 Standard (w pakiecie) 1 020 PLN
Pakiet zimowy I 2009 Standard (w pakiecie) 2 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 73 040 PLN
luty 2009 - maj 2009 69 190 PLN
październik 2008 - luty 2009 66 990 PLN
lipiec 2007 - październik 2008 74 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline Kombi Variant 122KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.