VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,4 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,4 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość 1781 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1504 mm
Masa własna 1369 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 4 320 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2009 Standard (w pakiecie) 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2009 Standard (w pakiecie) 3 650 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Zawieszenie wzmocnione, podwyższone 2009 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
Pakiet zimowy I 2009 Standard (w pakiecie) 2 050 PLN
Pakiet zimowy II 2009 Standard (w pakiecie) 5 560 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 84 540 PLN
luty 2009 - maj 2009 80 090 PLN
październik 2008 - luty 2009 77 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Comfortline DSG Kombi Variant 160KM (benzyna)

Inne wersje v-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.