VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant

Generacja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 59 do 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant wynosi od 80 do 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 187 do 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,4 do 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1390 do 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant osiąga moment obrotowy od 132 do 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant w zależności od wersji silnika, waha się od 4,8 do 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1495 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1781 mm szerokości, 1504 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kombi V Variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.