VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna) (2000 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 172 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1370 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1473 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 172 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2518 mm
Wysokość 1473 mm
Masa własna 1382 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Alarm 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
ABS 2000 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2000 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2000 - 2005 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

wrzesień 2000 - kwiecień 2005 68 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 4Mot. Highline Kombi Variant 115KM (benzyna)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?