VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel) (2001 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1898 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1458 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1898 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1458 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Radio CD 2004 - 2005 Standard
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Klimatyzacja Climatronic 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 7 520 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

listopad 2005 - grudzień 2005 79 440 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 79 440 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 73 440 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 69 640 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 71 640 PLN
marzec 2001 - listopad 2001 71 640 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.