VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel) (2001 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1898 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1458 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1898 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1458 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Radio CD 2004 - 2005 Standard
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Klimatyzacja Climatronic 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 7 520 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

listopad 2005 - grudzień 2005 79 440 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 79 440 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 73 440 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 69 640 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 71 640 PLN
marzec 2001 - listopad 2001 71 640 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 130KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?