VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel) (1999 - 2001)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 235 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1458 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 9,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1458 mm
Masa własna 1367 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2001 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2001 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Klimatyzacja 2001 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Komputer pokładowy 2001 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2001 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2001 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2001 Standard
Dach suwany, elektryczny 2001 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Alarm 2001 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2001 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

grudzień 2001 66 540 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 66 540 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 64 670 PLN
kwiecień 1999 - listopad 1999 66 540 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Trendline Kombi Variant 110KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.