VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel) (1999 - 2001)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant wynosi 90 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1473 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1473 mm
Masa własna 1358 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2001 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2001 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Klimatyzacja 2001 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Dach suwany, elektryczny 2001 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 6 900 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2001 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 4 400 PLN
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2001 Standard (w pakiecie) 5 200 PLN
Dwa zintegrowane foteliki dla dzieci 2001 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Kurtyny powietrzne + boczne poduszki - przód 2001 Standard (w pakiecie) 4 300 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

grudzień 2001 66 840 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 66 840 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 65 330 PLN
kwiecień 1999 - listopad 1999 66 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 90KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?