VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel) (2005 - 2006)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2006 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant wynosi 100 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1320 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
Komputer pokładowy 2005 - 2006 Standard
Zamek centralny 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

luty 2006 - grudzień 2006 67 940 PLN
październik 2005 - luty 2006 67 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.