VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel) (2005 - 2006)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2006 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant wynosi 100 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1320 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
Komputer pokładowy 2005 - 2006 Standard
Zamek centralny 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

luty 2006 - grudzień 2006 67 940 PLN
październik 2005 - luty 2006 67 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?