VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel) (2001 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1898 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant osiąga moment obrotowy 310 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 1898 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1443 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Radio CD 2004 - 2005 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2004 - 2005 Standard
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy 2004 - 2005 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

listopad 2005 - grudzień 2005 82 740 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 82 740 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 76 540 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 72 640 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 74 740 PLN
marzec 2001 - listopad 2001 74 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Tiptr. Kombi Variant 130KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.