VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel) (2001 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1898 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant osiąga moment obrotowy 285 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1458 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 285 Nm
Pojemność skokowa silnika 1898 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1458 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2004 - 2005 Standard
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Radio CD 2004 - 2005 Standard
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

listopad 2005 - grudzień 2005 76 040 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 76 040 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 70 340 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 66 640 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 68 540 PLN
marzec 2001 - listopad 2001 68 540 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI Basis Kombi Variant 130KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.