VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel) (1999 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant wynosi 90 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1370 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1473 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1473 mm
Masa własna 1429 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 4 sztuki 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 1999 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

kwiecień 1999 - wrzesień 2000 68 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 90KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?