VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel) (2001 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1898 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant osiąga moment obrotowy 310 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1370 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1458 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,1 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 1898 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1458 mm
Masa własna 1444 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2002 - 2005 Standard
Airbag 6 sztuk 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2001 - 2005 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2001 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2001 - 2005 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2001 - 2005 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

marzec 2001 - kwiecień 2005 70 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Kombi Variant 130KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.