VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel) (2000 - 2004)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2000 do 2004 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant wynosi 100 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1370 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1441 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Dach suwany, elektryczny 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Alarm 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2002 - 2004 Standard
Komputer pokładowy 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 6-biegowa 2000 - 2004 Standard (indywidualny)
Tapicerka welurowa 2000 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 2000 - 2004 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2000 - 2004 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

wrzesień 2000 - wrzesień 2004 68 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Comfortline Kombi Variant 100KM (diesel)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.