VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna) (2002 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1473 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1473 mm
Masa własna 1240 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2004 - 2005 Standard
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Radio CD 2004 - 2005 Standard
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2004 - 2005 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

listopad 2005 - grudzień 2005 68 740 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 68 740 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 63 540 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 62 340 PLN
listopad 2002 62 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Trendline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.