VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna) (2002 - 2006)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2006 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1473 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1473 mm
Masa własna 1299 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Alarm 2005 - 2006 Standard
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2005 - 2006 Standard
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2005 - 2006 Standard
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Podgrzewane dysze spryskiwaczy 2005 - 2006 Standard
Siedzenia przednie z mechaniczną regulacją wysokości 2005 - 2006 Standard
System nawigacji satelitarnej 2005 - 2006 Standard
Radio VW Beta 2005 - 2006 Standard
Radio VW Gamma 2005 - 2006 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

luty 2006 - grudzień 2006 64 540 PLN
listopad 2005 - luty 2006 63 840 PLN
listopad 2005 71 340 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 71 340 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 65 940 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 64 740 PLN
listopad 2002 64 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Comfortline Kombi Variant 110KM (benzyna)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI Clubsport - szybki hatchback dla purystów
Wielu narzeka, że samochody klasy GTI nie są tak dobre jak kiedyś. Teraz osiągi wygrywają z przyjemnością prowadzenia. To dla nich Volkswagen stworzył nową wersję Golfa. Clubsport ma mocny silnik i przedni napęd.

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.