VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna) (2002 - 2006)

VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2006 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4397 mm długości, 1735 mm szerokości, 1473 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Długość 4397 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Wysokość 1473 mm
Masa własna 1299 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Siedzenia przednie z mechaniczną regulacją wysokości 2005 - 2006 Standard
Radio VW Beta 2005 - 2006 Standard
Radio VW Gamma 2005 - 2006 Standard
Pakiet VW Golf Komfort II Bezpieczeństwo 2005 - 2006 Standard
Pakiet VW Golf Nawigacja Satelitarna 2005 - 2006 Standard
Światła przeciwmgielne 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tempomat 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 5 990 PLN
Zamek centralny 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

luty 2006 - grudzień 2006 60 140 PLN
listopad 2005 - luty 2006 59 540 PLN
listopad 2005 65 340 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 65 340 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 60 440 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 59 340 PLN
listopad 2002 59 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 1.6 FSI Basis Kombi Variant 110KM (benzyna)

Inne wersje iv-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?