VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna) (1994 - 1998)

VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1994 do 1998 roku. VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant wynosi 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 224 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2861 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant osiąga moment obrotowy 245 Nm. VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant wynosi około 10,5 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1300 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 10,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 9,6 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,5 s
Prędkość maksymalna 224 km/h
Moc 190 KM
Momen obrotowy 245 Nm
Pojemność skokowa silnika 2861 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 65
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/50 R15
Rozmiar felgi 6.5 J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Długość 4340 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1455 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Alufelgi 1994 - 1998 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

grudzień 1994 - marzec 1998 65 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 2.9 VR6 Syncro Kombi III Variant 190KM (benzyna)

Inne wersje iii-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.