VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel) (1996 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1996 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant osiąga moment obrotowy 235 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1425 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, 1430 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

Długość 4340 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1430 mm
Masa własna 1200 kg
Masa całkowita 1695 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1996 - 1999 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

marzec 1996 - grudzień 1999 65 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.9 TDI Trendline Kombi III Variant 110KM (diesel)

Inne wersje iii-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?