VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel) (1996 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1996 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant wynosi 75 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant osiąga moment obrotowy 150 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1425 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, 1430 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

Długość 4340 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1430 mm
Masa własna 1200 kg
Masa całkowita 1660 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Fotele sportowe - przód 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1999 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

marzec 1996 - grudzień 1999 65 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.9 TD Trendline Kombi III Variant 75KM (diesel)

Inne wersje iii-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.