VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel) (1996 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1996 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant wynosi 64 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant osiąga moment obrotowy 124 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1425 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, 1430 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 64 KM
Momen obrotowy 124 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

Długość 4340 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1430 mm
Masa własna 1160 kg
Masa całkowita 1660 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1996 - 1999 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

marzec 1996 - grudzień 1999 65 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.9 D Trendline Kombi III Variant 64KM (diesel)

Inne wersje iii-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.