VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna) (1994 - 1998)

VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1994 do 1998 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant wynosi 60 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1391 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant osiąga moment obrotowy 116 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1425 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, 1430 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 116 Nm
Pojemność skokowa silnika 1391 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

Długość 4340 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1430 mm
Masa własna 1080 kg
Masa całkowita 1560 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1995 - 1998 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1994 - 1998 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

luty 1998 66 903 PLN
grudzień 1997 - styczeń 1998 68 951 PLN
grudzień 1996 - listopad 1997 56 453 PLN
grudzień 1995 - listopad 1996 53 058 PLN
październik 1994 - listopad 1995 66 903 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.4 CL Kombi III Variant 60KM (benzyna)

Inne wersje iii-variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?