VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant (1993 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

Generacja była produkowana od 1993 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant wynosi od 60 do 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 163 do 224 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,5 do 15,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1391 do 2861 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant osiąga moment obrotowy od 116 do 245 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant posiada napęd na 4 koła, napęd przedni lub napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant w zależności od wersji silnika, waha się od 6,3 do 10,5 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1300 do 1425 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, od 1430 do 1450 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.