VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant (1993 - 1999)

VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

Generacja była produkowana od 1993 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant wynosi od 60 do 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 163 do 224 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,5 do 15,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1391 do 2861 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant osiąga moment obrotowy od 116 do 245 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant posiada napęd na 4 koła, napęd przedni lub napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant w zależności od wersji silnika, waha się od 6,3 do 10,5 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1300 do 1425 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1695 mm szerokości, od 1430 do 1450 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kombi III Variant

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI Clubsport - szybki hatchback dla purystów
Wielu narzeka, że samochody klasy GTI nie są tak dobre jak kiedyś. Teraz osiągi wygrywają z przyjemnością prowadzenia. To dla nich Volkswagen stworzył nową wersję Golfa. Clubsport ma mocny silnik i przedni napęd.

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.