VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel) (2015 - 2016)

VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4246 mm długości, 1782 mm szerokości, 1423 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

Długość 4246 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1423 mm
Masa własna 1505 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2015 - 2016 Standard
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 460 PLN
Felgi aluminiowe 16 Atlanta z ogumieniem 205/55 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 2 230 PLN
Lakier perłowy 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 2 230 PLN
Funkcja oświetlania Coming/Leaving Home 2015 - 2016 Standard
Zawieszenie sportowe 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Lakier uni 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

maj 2015 - maj 2016 116 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI BMT Kabriolet Cabriolet 150KM (diesel)

VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet silver grey
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet przedni
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet tylny
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet kabriolet boczny prawy

Inne wersje cabriolet

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?