VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna) (2012 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 204 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4246 mm długości, 1782 mm szerokości, 1423 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 204 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Długość 4246 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1423 mm
Masa własna 1479 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 30 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 90 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 40 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 550 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 2 250 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 50 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 100 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 3 600 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 5 200 PLN
Lusterka boczne składane elektrycznie 2012 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

grudzień 2012 - maj 2013 97 790 PLN
kwiecień 2012 - listopad 2012 96 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSI DSG Kabriolet Cabriolet 122KM (benzyna)

Inne wersje cabriolet

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.