VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna) (1994 - 1998)

VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1994 do 1998 roku. VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III osiąga moment obrotowy 166 Nm. VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 448 litrów. Wymiary samochodu: 4020 mm długości, 1695 mm szerokości, 1400 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 115 KM
Momen obrotowy 166 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

Długość 4020 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2475 mm
Wysokość 1400 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1620 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Wykończenie sportowe 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1994 - 1998 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 1994 - 1998 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

styczeń 1994 - grudzień 1998 70 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Cabriolet 2.0 Kabriolet III 115KM (benzyna)

Inne wersje cabriolet-iii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.