VOLKSWAGEN Golf Kabriolet

VOLKSWAGEN Golf Kabriolet

VOLKSWAGEN Golf Kabriolet

Model był produkowany od 1979 do 2016 roku. W tym czasie powstały 4 generacje tego modelu. VOLKSWAGEN Golf Kabriolet to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu VOLKSWAGEN Golf Kabriolet wynosi od 75 do 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 175 do 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,4 do 12,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kabriolet jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kabriolet przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kabriolet osiąga moment obrotowy od 140 do 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kabriolet posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kabriolet to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kabriolet w zależności od wersji silnika, waha się od 4,8 do 9,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kabriolet posiada 2 drzwi, od 4 do 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 448 litrów. Wymiary samochodu: od 3890 do 4246 mm długości, od 1640 do 1782 mm szerokości, od 1395 do 1423 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kabriolet

Ocena ogólna:
(26 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje VOLKSWAGEN Golf Kabriolet

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kabriolet

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.