VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna) (2020 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2020 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback to 87 590 PLN

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4284 mm długości, 1789 mm szerokości, 1491 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

Długość od 4284 mm do 4396 mm
Szerokość 1789 mm
Rozstaw osi 2619 mm
Wysokość 1491 mm
Masa własna 1315 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w bagażniku 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z regulacją wysokości 2020 - obecnie Standard
Fotele przednie z regulacją wysokości i z regulacją odcinka lędźwiowego, komfortowe 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie komfortowe 2020 - obecnie Standard
Side Assist - asystent zmiany pasa 2020 - obecnie Standard
Kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna, podgrzewana + dźwignia zmiany biegów w skórze 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 550 PLN
Traffic Jam Assist - asystent jazdy w korku 2020 - obecnie Standard
Lusterka boczne i klamki w kolorze nadwozia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

marzec 2020 - obecnie 87 590 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VIII 1.0 TSI Life Hatchback 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje viii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?