VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II to od 120 790 do 130 490 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1520 litrów. Wymiary samochodu: 4351 mm długości, 1807 mm szerokości, 1613 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

Długość od 4351 mm do 4447 mm
Szerokość od 1807 mm do 2050 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1613 mm
Masa własna 1515 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 790 PLN
Nakładki na pedały, aluminiowe 2019 - obecnie Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 16 Hita z ogumieniem 205/55 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - czerwony 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 640 PLN
Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2019 - obecnie Standard
Automatyczne włączanie świateł 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Pakiet zimowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 230 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

grudzień 2019 - obecnie 130 490 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 128 490 PLN
grudzień 2018 - lipiec 2019 124 290 PLN
grudzień 2017 - listopad 2018 120 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII SV 2.0 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje vii-sportsvan-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?