VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II to od 111 290 do 114 490 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1520 litrów. Wymiary samochodu: 4351 mm długości, 1807 mm szerokości, 1613 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

Długość od 4351 mm do 4447 mm
Szerokość od 1807 mm do 2050 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1613 mm
Masa własna 1445 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 790 PLN
Nakładki na pedały, aluminiowe 2019 - obecnie Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 16 Hita z ogumieniem 205/55 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Dijon z ogum. 225/45 + śruby zabezpieczające + dojazdówka 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 Karlskoga z ogum. 225/45 + śruby antykradzieżowe + koło dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Felgi aluminiowe 17 Madrid z ogum. 225/45 + śruby antykradzieżowe + koło dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Felgi aluminiowe 17 VW R Singapore z ogumieniem 225/45+ koło dojazowe, śruby antykradzieżowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 980 PLN
Felgi aluminiowe 18 Marseille z ogum. 225/40 + śruby zabezpieczające + dojazdówka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 360 PLN
Felgi aluminiowe 18 Jurva z ogum. 225/40 + śruby antykradzieżowe + dojazdówka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 140 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

grudzień 2018 - obecnie 114 490 PLN
październik 2018 - listopad 2018 111 990 PLN
grudzień 2017 - wrzesień 2018 111 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI Highline DSG Hatchback Sportsvan II 115KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje vii-sportsvan-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?